Selasa, 19 Ogos 2014

Puisi Berhenti

*Tiup- tiup habuk (fuuuh- fuuuh)


Assalamualaikum...(pada diri sendiri dan anda yang kebetulan membacanya)

Memandangkan blog ni sudah tidak aktif aku pun berhasrat mahu berhenti menulis di blog ni. Idea...! Haha sejak usia semakin bertambah ni idea aku makin kurang pula nak hasilkan puisi. Tapi tidaklah pula berhasrat mahu tutup akaun ni. Biarlah Puisi-Puisi jadi kenang- kenangan. Bila suatu hari aku tengok-tengok bolehla aku gelakkan diri sendiri sebab hasilkan puisi-puisi yang mengarut ni. Puisi zaman muda-muda dan zaman 'insomnia'. Selagi blogger ni masih wujud dapatlah tengok yedak?

Baiklah! sekarang aku berazam nak menulis di Tumblr. Tumblr aku pun dah bersawang. Silap-silap berpenunggu dah. Aku berhasrat nak tulis apa sahaja. Tapi bukan puisi. Mungkin adalah puisi kalau tiba-tiba ada idea. Nak uji otak aku ni masih boleh menulis ke tidak hehe..

okai. bai bai.

*tutup pintu.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan